Mo! Nii lupailin kirjottaa ku kerkeen taas ja nyt on taas aikaa ^^

Lauantai: Aamulla heräsin hirveeseen pään jomotukseen ja suu oli kuiva ku hiekkalaatikko...
mun broidi ja sen kaveri pyys mua käymää kaupas ostaa tortilla aineet ku niil oli tosi paha darra, niinku mullaki :D. Kävin kaupas, söin, join (limua xD), ja katottiin sellanen leffa ku Tenacious D. Se oli ihan kiva, ainaki nauratti tosi paljon. Siinä se päivä suunnilleen meni katsellessa sarjoja broidin kanssa johonki kolmeen asti yöhön ;>.

Sunnuntai: Mitäs nyt siitä...? melkeen samaa ku lauantaina, paitsi en kattonu sarjoja sun muuta kello kolmeen asti ja ei ollu darra :D !

Maanantai: Hassu päivä....myöhästyin koulusta 3 tuntii ja ku menin kouluu ni 2 tuntii oli jäljellä :D
sit tapahtu jotain kummallista mikä oli must tosi hauskaa ku menin ulos Columbukselle...sielä oli pari ihmistä ketkä oli sillee "Mitä??!!??!!? Onks Riku ulkona ??!?!?!?" xD ja mä vaan nauroin ja sanoin "juujuu, aloin mätänee himas ja piti tulla kattoo, et onks mikää kolkal muuttunu". sit tulin himaa joskus ennen kuutta ku sielt alko yks sarja mitä seuraan. Menin koneelle sen jälkee ja olin siin sen verran et äiti sano et nyt nukkuu...paitsi et katoin sit viel telkkarii johonki yhteen asti yöhön.

Tiistai, eli tänään: Tänään oli ihan hauska päivä kans, paitsi yks asia vaan vitutti -> Koulua 6 tuntii ja 5 röökii jäljen, mut onneks vikat tunnit pidettiin yhteen ku meil oli köksää. Koulussa näin tänään taas sen mun ihastuksen, ja sit kaikki huolet meni taas hetkeks pois ;> Koulun jälkee Mirka ja Ela tuli meille kahville ja olin pölliny köksän tunnilta niilt muilta mokka paloja, et vedetään ne ku juodaan kahvia samalla.
Mulla on taas tosi tylsää...yritän koko ajan keksii mitä kirjottas, mut ku ei keksi, ni ei keksi...mä meen täst pelaa enneku mun broidi tulee, koska se heittää mun pois tästä. Mo!