Mo! Mä tässä kirjottelen taas pitkäst aikaa  ^^. Meen tänää juomaa  (taas) :D  Ajattelin mennä kavereitten kans jonnekki ulos tai pyytää ne meille. Tänää yks tyyppi on menos juomaa ja haluisin et se tulis meiän mukaa ku oon vähän kiinnostunu siit ;>   mut en  usko et se pitää must sillä tavalla ku mä siit...;<   Oon pitäny siit aika kauan, varmaanki jonkun vuoden verran, ehkä ylikin  ;>  Viimeks ku oltiin juomas, ja se oli tääl meillä, ajattelin kertoo sille tietysti  kännissä kuinka paljon tykkään siit ja sille, mut  en sit kehannu, koska sit se ajattelee  jotai pahaa must ja sit ei olla ees kavereita...vaik emt meniskö se tollee, mut kuhan ajattelen et se menis tollee....mut en haluis :o! toistelen taas  vaihteeks itteeni , sowwy!  Hmm.... Taas koulu viikko takana ja ryyppy reissu edessä...on täs kyl ajatellu et vois tehä jotain muutaki ku ryypätä kaikki viikonloput....tänäänki ei pitäny  mennä mut se sama ihminen , joka sanoo joka perjantai et "mennää juomaa, Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis" ni sai mut taas menemää juomaa ;D. En olis varmaa  kyl menny jos  se "yks" ei olis tullu....=/   Tänne on niin helppo purkaa itteensä ja ajatuksia, et taidanpa jatkaa kirjottamista niin kauan kuin muistan et mul on tääl tämmönen mesta :D  Mutjoo, mä täst meen tekemää jotain muuta~ Mo !