Moi, mitäs teille kuuluu? onpas tyhmä kysymys, ku ei kukaa vastaa kummiskaa :D
Mulla on ollut ihan kivoja, hauskoja ja iloisia hetkiä, mutta myös niitä vaikeita hetkiä, kuten esim tänään, enneku Mirka piristi mun päivää :D No mitäss muuta, kerroin tänään Mirkalle erittäin suuren salaisuuden, tai no itse asiassa kaksi salaisuutta, joita olen pitänyt sisälläni varmasti jo ainakin vuoden verran (Mirka tietää :D!).
Normaaleja uutisia: ryypänny, ryypänny ja ryypänny viel vähän lisää xD juotiin viime viikonloppuna 80% viinaa ku tehtii booli ku olin yhen kaverin synttäreillä. Olin aika sekasin ja ajattelin mennä huomennakin juomaa, mutta olen niin väsäynyt ja en varmaan jaksa, olin tällä viikolla töissä faijan duuni paikalla 3 päivää ja sain 150e. aika paljon vain KOLMESTA päivästä :D Ajattelin mennä sinne uudestaan jottaa saan tonnin rahaa ja ostan uuden koneen niin voin tehdä kaikkea muuta koneella kun mesettää ja mesettää koko ajan. Haluan Microsoft wordin, front pagen, exelin ja muita kivoja, jotta kun tylsistyn, voin esim tehdä jotain kehittävää koneella. Eniten kummiskin haluan jonkinlaisen PSP (Paint Shop Pro) koska tykkään piirrellä ja varsinkin tietokoneella, koska en usko että pystyn piirtämään kirkkaita Neon värejä. Maanantaina tulee olemaan toivottavasti kiva päivä, ettei yhdestä jutusta tulekkaan aivan hirveä kokemus, mutta en usko ainakaa :D En enää jaksa kirjottaa koska oon unohtanu kaiken mitä mun piti kirjottaa, mut ku jaksan kirjottaa ja ku on jotain kerrottavaa, kirjotan kyl :D