Mo! Mä täs taas kirjottelen ^^ tosi paljon kerrottavaa, mutta ei aikaa ku koht alkaa yks ohjelma :D

Perjantai:
Koulussa vikoilla tunneilla oli ihan kivaa. naurettii taas tosi paljon ja maikal meni hermot :D
sit mulla ja mun kaveril oli joku hirvee "cat fight" tunnilla....siis yks kaveri sano ton cat fight xD
mulle tuli aika paha olo ku oli semmonen tappelu mun hyvän kaverin kans ;<
Mutjoo. Illalla mentii juomaa Kallahden kainaloon ja siel oli tosi kivaa, kunnes päätyttiin et siel oli ihan vitun kylmä ja tuuli tosi paljon. Päätettiin mennä meille Elan kans. Oltiin kävelty bussi asemalle ja jesse ja jenna sano et ne ei jaksa kävellä ja ne menee bussil. No, me päätettiin Elan kans et ei mekää jakseta kävellä :D
Jäätiin läheiseen metsään sellaselle kivi murskalle istumaan, kuuntelemaan musaa, polttelemaan tupakkaa ja tietysti juomaan ! Ajateltii et kiva ku joku ulkopuolinen kävelee siel metsäs ja näkee meiät --> " 2 mustaan pukeutunutta tyyppiä istuu metsässä ja maassa on mehu pullo,limu pullo ja viina pullo (ja röökit suussa ja mp3: sen kuulokkeet korvissa kuuntelemassa "lissu" musaa *reps*. Myöhemmin lähettiin siitä sitten kävelemään meille ja sit tuli ajatus "mennää Mirkalle". Sinne me sit mentii, juotiin, kuunneltiin musaa ja poltettii tupakkaa (toistan itteeni sowwy). Jonkun ajan pääst Mirka ja Ela päätti lähteä jonnekki Mirkan kaverille Mellunmäkeen ja mä en tietysti menny koska mul ei ollu rahaa ja sit jostain muustaki syystä jota en muista...Tulin himaa ja oli tylsää....Keittiös istu jotain mun broidin kavereita juomassa ja sillee...meni omaa huoneesee kattomaan telkkaria, kunnes Ela soitti ja sano tulevansa meille yöks. Ela tuli, menin takas omaa huoneesee ja yritin nukkuu siin hirvees hälinäs....Nukahdin sitten lopulta, ku Ela ja Henu (kuka tuli sit myöhemmin) tuli nukkuu mun huoneesee. Joskus yheksän aikaan lauantai aamuna Ela kutittaa mun jalka pohjaa ja kikattaa hysteerisesti "mä meen nyt himaa suihkuu hihihiiiihihiii" ;D   no mä sit jatkoin nukkumista. Kirjotan myöhemmin Lauantaista, Sunnuntaista ja Maanantaista. Mo!